Hej maj!

Redan maj och jag har ångest, hahaha! Detta är min sista helt lediga månad, buhuuu! Jag vill stanna hemma länge till, jättelänge till. Nog tjatat om det, det har ni fått höra flera gånger tidigare och kommer säkert få höra många gånger till ;)
Igår firade vi valborg i Sölvesborg. Jättemysigt och härligt på alla sätt och vis. Älskar havet och att vara i närhet av det, det är något visst. Och så var det ju Miltons första valborg, allt sådant är för mig ganska speciellt. Sent blev det också, men upp med tuppen med en liten Milton för min del ändå idag ;) Snart beger jag mig till hästarna för en ridtur, vilket ska bli riktigt skönt.

Hoppas ni alla hade en fin valborg igår och att dagen är toppen. Kramar! Nu måste jag kila, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0