Här i dagarna...

...jobbade jag min sista dag på väldigt länge och såg ut såhär ungefär. Vilken mage och gud vad jag kan sakna den ibland! Önskar att jag hade hela detta året framför mig. Det har varit ett galet år och så roligt, jobbigt, fantastiskt, underbart och tokigt - allt på samma gång!
För världen är en människa bara en människa, men för någon är varje människa hela världen. Läste ett citat någonstans idag, det gick inte exakt så, men ungefär och jag tyckte det stämde så bra! Milton är ju verkligen vår värld.

 

 

Idag har vi varit på 1-årskontroll. Lite tidigt, men i och med flytten och sedan Miltons 1-årsdag (som båda två verkligen närmar sig med stormsteg!). Han var 79,5 cm lång och vägde 12,280 kg - stora, fina Milton!

Nu ska vi sätta fart. Milton sover än, men sedan måste vi köra till Vinslöv, hela familjen =) Vi hoppas på uppehåll under eftermiddagen så Marcus och jag kan sätta lite stolpar i framtida hagen.

Hoppas ni får en härlig dag, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0