Det skiljer ett och ett halvt år mellan dessa foton...

...och det är kanske bara jag, men jag tycker vi ser en bra bit äldre ut på andra fotot, hahaha! Är det för att vi har blivit ett år äldre? Är det för att vi har fått Milton? Eller är det ren inbillning?



På fotot nedan är Milton två veckor och ligger i vagnen och sover sött. Till mitt försvar är glaset i min hand alkoholfri dryck och burken med cider är min systers som agerar fotograf ;)



Jag sitter just nu hos mina föräldrar och fotona tog jag på mammas dator, som jag lånar lite snabbt. Nu tror jag bestämt att Milton håller på att vakna, så jag måste kila! Kram!



Kommentarer
Alexandra

Visst ser ni äldre ut:) men på ett positivt sett

2011-05-18 @ 13:25:13
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Malin

Vi får väll ta och boka in en vovve kväll :-) Aston orkar inte gå så lång promenad och är inte så koppelttäbad än haha :-) men dom kan ju busa på tomten :-) bara bra att Aston träffar lite hundar :-)

2011-05-18 @ 15:18:50
URL: http://malinnor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0