Måndagslista nr 30 + Dagisplats!

Hej på er!
Fick ett underbart besked idag om att Milton har dagisplats på stället där vi sökt till i första hand, till hösten, såååå roligt och vi är skitglada!! Stora, fina Milton - snart en 1-årig "toddler" och dagis till hösten, ingen bebis längre!
Allt är verkligen så häftigt också nu, det händer verkligen massor i hans utveckling. Kryper en hel del och säger lite ord, ibland tror vi att han menar specifika saker, men vi är inte helt säkra ändå - kanske är det bara något som vi vill att det ska vara, hahaha!

Dagen idag har det snorats och hostats här, både för Miltons del och min del. Han är tack och lov bättre, värre är det för en annan. Hoppas på förbättring imorgon för jag ska ju jobba några timmar =)

Och, måndag som det är, så är det dags för listan ;) Så idag är jag extra glad över...

...dagisplatsen vi har fått till Milton, givetvis ;)

...att det blir ett par föräldra- och barnträffar i veckan på olika håll!

...att vårt Sötsnöre nu kryper, duktiga Milton <3

...fina Valborg vi firade i helgen. Dock utan brasa för typ första gången i mitt liv, men mysigt ändå =)

...att Milton är det finaste i världen!

Nu måste jag kila, lite att stå i innan sängen kallar. Kram på er!


Kommentarer
Louise

Hej hej Fanny!

Hoppas allt är bra med dig. En av mina klasskompisar som såg din hund när du var uppe i Växjö undrade vad det är för ras?

Ha det så bra! /Louise

2011-05-03 @ 15:43:08
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Camilla

Välkommen till oss och hoppas ni ska trivas. Då kommer vi att ses mycket i höst :)

2011-05-05 @ 20:19:24
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0