Tittut!

Tittut säger vi härifrån!
Skulle bloggat tidigare idag, men blogg.se har inte fungerat, men nu så!
tog lite foton med mobilen i morse. Såhär i efterhand är jag lite sur på mig själv över att jag inte tog fram systemkameran. Kvaliten på fotot är därför inte på topp, men man ser ju världens finaste motiv, enligt mig i alla fall ;)
Milton upptäckte soffbordet för fullt i förmiddags. Det kunde ju bankas på!! Och så kunde man hålla i bordsbenet och med hjälp av det vända lite på sig =) Vi har inte så mycket på nedersta hyllan, ett gäng tidningar i ena hörnet (som inte syns på fotot) och det är nog tur att där är så tomt, hahaha! Det är nog att han upptäckt övre delen av bordet där vi, än s¨ö'nge, har lite fina saker. Fördelen är ju att händerna är upptagna när han står upp, för de håller ju jag i - än så länge kan Sötsnöret inte stå själv ;)




Älskade Marcus spelar fotbollsmatch ikväll, så ikväll tänkte jag börja med lite middag och avsluta med en smoothie, blev så sugen på det och har så mycket frukt både i kyl och frys =) Och givetvis en mugg te, vad annars?! Brukar alltid vänta med att äta tills Milton har somnat. Vi äter ju alltid tillsammans lite under dagarna, men nu när han börjar bli trött och likaså frukosten ibland äter jag efter honom, av praktiska skäl =) det blir nog ändring på det också i sinom tid.
Nu ska jag mysa lite med honom innan det är dags för nattning av min prins. Ha en härlig kväll, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0