Tänkaren Milton

Milton, Yda och jag var hos mina föräldrar, tillika Miltons mormor och morfar igår och gjorde den vita vagnen fin eftersom den ska säljas. Anne, som kommenterat inlägget om den nya vagnen, undrade varför vi ska byta vagn. Anledningen är den att vi vill sälja den vita eftersom den är just vit. Fantastiskt fin vagn och bra på alla sätt, men snart vill Milton kanske vara på marken vissa stunder och då är en vit vagn en otacksam vagn, färgmässigt. Den är superfin, men kommer kanske inte vara lika fin om ett tag ;)

 

När vi kom hem senare på eftermiddagen så lagade jag god mat! Det blev hjortfilé, potatisgratäng, rödvinssås, vitlökssmör och stekt halloumiost - behöver jag säga att maten var supergod? Jag ärå inte direkt en höjdare i köket, men det är faktiskt ganska roligt när man vet vad man ska göra och glad blir jag när det dessutom blir så gott!

Passade igår på att ta foton på Milton hos mormor och morfar. Somvanligt taget med iPhonen, men de blev så fina ändå =) Han är en liten tänkare, min Milton ;)

 

 



Förmiddagen har spenderats i stallet med Armanis nya medryttare. Det går superbra för henne. Idag fick hon se den riktiga sidan av Armani, hahaha.. Han är rolig ibland den där hästen, men hon redade ut det riktigt bra!
Snart får vi lite fikabesök såhär på eftermiddagen, mysigt och något jag ser fram emot! Sambon jobbar, så det blir lite av en tjej-fika, plus Milton =)
Dags att sätta fart tror jag, ha det fint och ha en fin söndag. Kramar!


Kommentarer
Anne

Ja, vit vagn är riktigt snyggt,men dessvärre mindre praktiskt

2011-03-13 @ 21:50:32
URL: http://www.dittenodatten.wordpress.com
Anonym

Duktiga du på att fota:) Översta bilden var jättesöt!

2011-03-14 @ 21:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0