Sjukling..

Stackars Milton har knappt sovit inatt, inte jag heller. Halva natten sov han i soffan liggande på mig, det har aldrig hänt tidigare. Resten av natten låg han mellan oss i sängen, det har verkligen aldrig hänt tidigare någonsin heller. Närmare 40 graders feber igår när det var som värst och idag runt 38,5. Stackars Milton!
Jaja, han är väl inte första ungen med feber och hosta, men det gör ju inte det lättare för mig, inte sant? ;)

Vi gjorde stallet redan i morse så det är gjort. Ska flirta med någon annan så jag slipper köra dit och ta in dem senare, det löser sig säkert. Resten av dagen blir till att vila, ta det lugnt och ta igen oss. Givetvis hoppas vi på en bättre natt och att vi somnar gott ikväll allihop =)


Idag blir det lite samtal att ringa och fixa lite med. Passar nog på nu när Milton sover. Har en känsla av att han kommer sova en stund nu, Sötsnöret. Ha det fint, kram!


Kommentarer
Camilla

Krya på dig Milton

2011-03-31 @ 14:55:28
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0