Nu har vi köpt vagn - äntligen!

Hej älskade ni!

Idag har vi äntligen köpt en vagn som jag är nöjd med. Milton har nu härmat kompisen Lykke med likadan vagn ;) Hittade denna begagnad och Milton och jag har varit iväg på roadtrip och hämtat hem den idag, nere i Skurup av alla ställen =) Och det blev en sådan vagn, en Urban Jungle - jag är glad!! Hoppas Milton också kommer bli nöjd, det är ju det viktigaste. Han är i alla fall världens härligaste unge och såååå lätt att ha med sig i bilen. Han sitter ju i baksätet så jag har ju inte så mycket kontakt med honom när jag kör. Men han sitter och pratar lite, grejar med saker på egen hand och sover lite. det hade ju givetvis inte fungerat att köra såhär på egen hand om jag inte visste att han inte är så lätt i bilen. Han blev ledsen en gång på ditvägen, då stannade jag, gav honom nappen som han tappat och sedan somnade han gott. På hemvägen blev han också ledsen vid ett tillfälle. Då stannade vi på en rastplats och åt en macka i bilen, pratade lite och tittade lite på passerande bilar och lastbilar. Sedan var han nöjd resten av hemvägen också. Världens världens världens bästa unge!!!!

Fotona togs utanför stallet, har var nöjd hela tiden i stallet i alla fall - ett gott tecken!

 

 



Nej nu är det filmkväll här hemma med Alexander och Mimi som snart också är på plats, mysigt!! Hoppas ni får en härlig helg, kramar härifrån!!


Kommentarer
tittie

har också en urban jungle, superbra! går fram överallt :) ps. söt liten kille ni har! :)

2011-03-21 @ 19:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0