Nu håller vi lite ledigt...

...hela familjen, inte bara jag och Milton ;) Marcus är ledig imorgon, lördag, jobbar söndag 4 timmar och är sedan ledig på måndag. Vi får ta till vara på dessa dagar, för sedan jobbar han många dagar.

Miltons, Ydas och min eftermiddag har varit toppen! Så skönt var det att komma ut. Fick lite ärenden fixade och sedan ställde vi bilen en bit bort från stallet och gick ner. Milton hann då somna så jag hann göra mestadels av stallet innan han vaknade och sedan var han fullt nöjd med att titta på mig och hästarna, skönt när det fungerar så bra! Vi gick sedan tillbaks till bilen där Milton fick lite mellanmål innan det var dags att köra tillbaks till stan.


Imorgon har vi fullt upp! Vi ska köra och fixa lite med blivande huset. Eller ja inte med huset, men med lite saker kring det som ska fixas direkt när vi flyttar in! Dessutom fyller världens bästa Lina 25 år idag - Grattis "Syster" säger jag och resten av familjen hälsar också! Och kanske tar vi en sväng dit imorgon och gratulerar ordentligt, när vi ändå är på det hållet =) det gäller att göra lite sådant här när Marcus är ledig.

Lördagen bjuder på "Halv Åtta Hos Mig" med ett mycket härligt gäng - vi här denna sida stan längtar som bara den!! Annars ska jag försöka fixa båda hästarna MASSOR dessa dagar och hinna med lite promenad med Jennie.
Sådär ser helgen ut i stort från vårt håll. Jag är trött som en tok ikväll så jag ska försöka komma i säng i tid så jag orkar med hela morgondagen. Men än så länge är det te, TV och mys med Yda som gäller.
Hoppas ni har en härlig kväll, kramar härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0