Godmorgon säger vi!

Efter en härlig natt med massor av sämn, så härligt! Milton somnade på två röda när vi kom hem från Vinslöv igår kväll och slog inte upp ögonen förrän 05,30 - inte en vaken stund på hela natten! Han brukar ju alltid vilja äta ett sent kvällsmål välling runt 23, men inte igår för han sov lugnt vidare när vi gick och la oss. Han fick välling då tidigt i morse och somnade sedan om till 07 innan han och jag gick upp på riktigt =)

Nu börjar Snöret bli trött igen och snart är det dags för förmiddagsvilan. I eftermiddag är det föräldraträff, så roligt att träffa kompisar, både för Milton och mig!!

Nej nu blir det till att mysa med min prins en liten stund innan det är dags för hans sömn och min älskade ensam-frukost ;) Ha en härlig onsdag, kram från oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0