Mys-kväll!

Finaste Anna fyller år idag så kvällen har spenderats där uppe, den andra sidan av Vannebberga ;) Vi hade inte tänkt åka upp eftersom Milton har varit sjuk och har haft feber idag också, men vi bestämde oss i sista sekund för att åka upp och det är vi så glada över! God mat och underbart sällskap, kan det bli bättre? Milton har verkligen piggnat på sig under eftermiddagen och nu ikväll så förhoppningsvis börjar han bli frisk igen nu efter ett par dagars feber.

Annars har vi uträttat lite ärenden idag, köpt färg, ringt lite samtal, plockat lite, hängt upp vårt segel över trädäcket (som vi för övrigt har tagit ner igen eftersom vädret ska bli sämre, hahaha!). Milton åkte med överallt för det var svalt och skönt i bilen, till skillnad från inne i huset =)

Imorgon blir det sovmorgon för min del eftersom jag ska jobba imorgon natt.. Annars får vi se vad dagen bjuder på :) Förhoppnignsvis får vi hem material till det blivande stallgolvet så betongen kan dit nästa vecka - här händer det lite grejer och jag ÄLSKAR DET!!

Nu blir det snart sängen, är lite trött faktiskt känner jag trots att klockan "bara" är elva, för i min värld just nu är det bara. Kram härifrån och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0