Tankarna idag...

...går till Norge och det fruktansvärda som skett där. Det känns som att det jag "brukar" skriva om får stiga lite åt sidan, det känns för "ytligt" på något vis. Att någon (några?) kan ha dödat över 80 människor är så fruktansvärt. Jag vet att det förekommer på så många andra platser i världen, men när det sker så nära så känns det lite extra i magen.
I morse när jag kom hem från jobbet och mötte Milton i hallen så knöt sig magen lite, inte vill jag utsätta honom för denna hemska värld :( Jag pussade och kramade honom lite mer än vanligt innan de for iväg och tänkte på de föräldrar som förlorat ett barn i Norge under gårdagen.

Kram till er alla, var rädda om varandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0