Recept-funderingar

Google är en bra vän ;) Sitter och letar efter recept på nätet. Mamma fyller år imorgon och det lilla kalaset ska vara här hemma har vi tänkt. Jag tänkte därför att jag skulle stå för efterrätten, så vi får väl se vad det blir imorgon.
Idag blir det lite städning och handling för att senare ha lite vänner här på grillkväll. Vädret är sådär i och för sig, så vi får väl dessvärre sitta inomhus, som så många andra kvällar denna sommaren. Tråkigt faktiskt, sommar är ju ute-säsong. Men vädret kan vi ju inte styra över, hur gärna vi än vill ;)

Längtar till imorgon, längtar efter att få träffa min mormor och morfar och min farmor och farfar, jag längtar jättemycket!!
Nu sover Milton så jag tänkte hoppa i duschen och göra vid mig, så han och jag kan åka till affären sen, en favorit-sysselsättning som Milton uppskattar jättemycket, hahaha! Så så ser eftermiddagen ut för oss. Marcus blir hemma och städar, hahaha! Tycker det är en underbar arbetsfördelning ;) Det var helt självvalt, han hade gärna fått följa med och handla också, för jag tycker det är trevligt att göra tillsammans.

Hög tid att sätta fart, kramar!


Kommentarer
Anonym

Hoppas att ni får en trevlig kväll trots vädret!

Tack för lånet av dina pojkar idag ;-)

Det blev en lååång runda tack vare virrpannan Peppe som inte kunde komma ihåg vägen...

Inget ovanligt.

Kram

Peppe

2011-07-29 @ 20:07:42
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0