Oj vilken sovmorgon!

Vi kom ju hem lite senare igår kväll, Milton sov en sväng på kalaset, men var sen vaken tills vi kom hem. I morse sov han till 10!! Marcus var nog himla glad över det, vi är inte direkt morgonpigga någon av oss ;) Men jag var tvungen att sova längre eftersom jag ska jobba inatt, så Marcus skulle gå upp med Milton. Nu behövde ju ingen av oss gå upp tidigt, skönt!

Dagen idag bjuder på lugn och ro tror jag. Marcus är iväg nu och fixar lite. Milton och jag ska nog gå ut lite, gunga kanske eller ta en promenad? Vi får se vad vi är sugna på =) Nu ska jag ner på golvet och leka lite med min son. Hoppas ni har en härlig helg framför er! Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0