Grattis Mamma-Mormor-Svärmor

Idag fyller min älskade mamma år! Kalaset höll vi som sagt här och inte blev det något bakande för mig, jag stod endast för lokalen ;)
Fint besök hade vi; mamma, pappa och min syster. Och så min mormor, morfar, farmor och farfar!
Jag fick minsann också presenter, lite lyxigt och vad glad jag blev! Jag fick så fina rosor, orangea - jag som älskar orange!!
Och så fick jag en gjutjärnskruka med en ljuvlig blomma i (alltså, jag och blommor - jag kan inte namnet på en enda i princip...). Den passar så fint här hemma, just nu står den på trappen vid ytterdörren =)

 

På mig idag hade jag en söt klänning från Köpenhamn, som jag köpte när Mimi, mamma och jag var där tidigare i sommar. För 50 kr, vilket fynd! Lite ocensurerad bakgrund, hahaha! Men så ser det ju ut här hemma allt som oftast ;)

 

 

Nu håller vi kväll. Milton sover sedan en timme tillbaks och vi har hunnit äta lite kvällsmat och nu myst ner oss i soffan framför Sommar med Ernst, via datorn, underbart! Hoppas allt är väl med er, kram härifrån!



Kommentarer
Elin Bergman

Jag tycker det ser ut som en Dahlia (blomman alltså)!

Synd att det inte blev något bakande!

2011-07-30 @ 21:51:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0