Fredag

Men vad hjälper det mig när jag ändå ska jobba inatt? ;) Men idag är ingen vanlig dag för idag fyller min morfar år - grattis morfar!
Dagen bjuder endast på lugn och ro tror jag. Milton sover lite middag nu och vi tar det lugnt. Funderar på att göra något kretivt här hemma idag, inte överdrivet mcket, men sortera papper, projektet i hallen, rensa ogräs, städa kanske? Är inte motiverad till något av det, men saken måste göras =)
Mest är jag sugen på att ta mig ut till skogen med familjen, leta bär, leta svamp, få frisk luft och promenera, kanske skulle vi satsa på det i eftermiddag?

Nu blir det lite lunch här också, en mugg te är jag bra sugen på! Kram till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0