Första gången...

...som Milton sov borta, var inatt. Marcus och jag gjorde slag i saken och var ute tillsammans och fick en ordentlig sovmorgon, skönt. Det var ju sista dagen på festivalen i stan och även Tivolirock, det var där vi var =)
Jag vaknade första gången vid 09, den vanliga tiden så att säga, när Milton brukar gå upp. Tvingade mig själv att somna om eftersom jag ska jobba inatt och behövde sova ett par timmar till =)

Sedan tog vi två en promenad ner till mamma och pappa för att hämta upp Milton och Yda. Där passade vi på att ta en fika också och sedan begav vi oss hemåt igen. Väl hemma så drog jag igång lite halvhjärtat med mitt projekt. Sedan grillade vi korv till kvällsmat och OJ så gott det var! Milton sov ett par timmar (alldeles för sent) i eftermiddags, men han behövde verkligen det.

Nu pausar vi alla fyra här, jag är redan trött, trots att jag har ungefär 12 timmar kvar innan jag kan gå och lägga mig, undrar hur det ska gå ;) Ha det så bra, så "hörs" vi imorgon, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0