Vilken härlig morgon!

Godmorgon på er!
Vår morgon har verkligen varit hur mysig som helst. Vi fick sova till 7,30 innan Sötsnöret tyckte att det var dags att gå upp =) Idag gick jag upp så Kalle fick ligga och dra sig några minuter till, vi är inte så morgonpigga ;)

Milton fick frukost och har varit på ett strålande humör hela morgonen, vilket gör en annan på lika bra humör! Han är en så frisk fläkt och en riktig piggelin, vilket gör att man själv också blir det =)
Tror att mycket handlar om den där tanden som har tittat ut, den har nog spökat lite innan och nu när den väl är ute så är det inte så ömt i munnen längre.

Tänkte att det var bra längesedan jag hade fina kameran framme. Nu åkte den äntligen fram för jag tänkte att jag skulle fota ett par riktiga skratt. Men nä, så fort kameran började lysa så blev det lite mer allvarligt och så var den fina elefanten betydligt roligare tydligen ;)










Dagen idag blir lite hemma och lite borta. Milton sover nu förmiddagsluren och jag ska gå och fixa lite i köket, få i mig frukost och sådär. När Milton har vaknat är et nog dags för lunch för hans del och sedan bär det av mot Tyringe för att köpa hästmat. I eftermiddag spenderar vi nog en stund ute i stallet. Förhoppningsvis är där så pass töat att vi kan ta en promenad med barnvagnen, vilket både Milton, Yda och jag verkligen uppskattar!

Ikväll blir det nog en lugn kväll hemma tror jag. Känns som om vi behöver det. Jag var ju förvisso hemma igår kväll, men inte Kalle då han tränade. Ikväll blir det bara vår lilla familj här hemma och det ska bli så skönt!

Ha det fint, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0