Tömkörning med Malva

Hejsan! Vi tömkörde ju Malva häromdagen. Eller Jennie tömkörde och jag fotade lite. Dock började det mörkna så jag fick inte till bilderna riktigt. Men man ser ju fina Malva. Hon är inte tömkörd mycket alls, men sköter sig fantastiskt bra. Även om hon har några himla åsikter ibland, hahaha ;)


Här pinna hon på och funderar nog lite på vad vi egentligen sysslar med.



Ibland bara måste hon uttrycka sina åsikter och så här brukar det börja. Hon kryllar ihop sig och ökar på steget för att sedan hoppa upp i luften och krumelura lite till..





Men sedan går hon såhär fint igen och sköter sig jättebra! Det är roligt att se hur hon snabbt vänder humör, åt både det ena eller det andra hållet, typiskt kvinnor eller?!



Här har ni hela ekipaget med Malva i spetsen och Jennie bak. Med som sällskap var ju våra hundar också, men de fastnade inte på allt för många bilder, de var oftast någon helt annan stans.



Ska tömköra henne ett par gånger denna veckan med tänkte jag. Nu är det väl min tur att ta över lite och träna. Jennie är ju skitduktig, men det är inte jag.. Så egentligen är det nog mer jag som behöver öva än Malva =)

Milton sover och jag tittar barnprogram. Vad dagen har att bjuda på återstår att se. Tömköra idag kanske?!
Kalle blir ju borta hela dagen och en bit in på kvällen med så det blir lång tid hemma själv med Milton och Yda så något får vi allt hitta på =) Ha en härlig dag! Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0