SOL !!

Mycket sol har det varit idag, ett underbart väder och Milton, Yda och jag har passat på att varit ute och gått lite. Först gick vi och hämtade bilen nere i stan. Vi gick hem från en middag vi var på igår kväll (tack "latte-familjerna" för igår, speciellt L & D som stod för middagen, det var verkligen jätteroligt!!). Sedan for vi till Vinslöv där vi mötte upp Jennie. Vi promenerade sedan tillsammans med hennes mamma en skön runda. Gjorde sedan i ordning först hennes stall och sedan mitt. Milton var såklart med hela tiden, och Yda givetvis ;)
Stackars sambon fick nöja sig med att jobba idag och sedan sköta tvätten ikväll, stackaren!

På tal om sol så var det Solsidan ikväll, mångas favoritprogram, så även mitt japp! Det längtar man till varje vecka nu. dock önskar jag att det gick på fredag eller lördag istället. Även om en söndag många gånger behöver piggas upp lite, så tycker jag nog ändå att Solsidan hör helgen till (alltså helg där man är ledig dagen efter).

Milton har blivit en riktig mys-prins and I love it! Vi spenderar många stunder han och jag tillsammans där vi bara myser och jag njuter fullt ut av hans närhet <3
Nu mina vänner ska jag fortsätta titta på Wallander, fick bli ett sånthär snabbt inlägg i reklampausen ;)
Hoppas ni har en underbar vecka framför er, det har säkert jag! Dessutom hoppas jag att nacken bättrar på sig, det går åt rätt håll i alla fall =) Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0