Lediga tisdag!!

Ja inte för mig då, eller jo men jag är ju hemma alltid just nu ;)
Men det är bra härligt när Marcus också är hemma, det är bara så. Idag har vi en fullspäckad dag framför oss med 8-månaderskontroll om en timme ungefär. Dessutom är det mamma-date både på dagen och ikväll. Och i eftermiddag är det en annan grej som står på schemat!

Milton och jag har redan varit uppe i ett par tre timmar och hunnit med frukost, bad och en massa mys! Nu sover mitt Sötsnöre igen innan det är dags att åka till BVC.

Ska nu även väcka Marcus, vars tur det var att ta sovmorgon idag, passade bra eftersom han var ledig idag och allt. Det är ju hans enda lediga dag denna vecka.

Sådär ja, nu ska jag ta och dricka upp mitt te innan det är dags för mig att göra mig iordning.
Ha en härlig tisdag, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0