Från dålig till bra!

Hej på er!
Nej jag mådde inget vidare innan idag. Mådde illa, hade ont i magen och tänkte det att nu är det väl dags för mig att bli magsjuk. Milton var himla bra att ha och göra med hela förmiddagen, tack och lov! Så han lekte i soffan och pysslade med sitt medan jag låg brevid och lekte lite, vilade lite och pratade lite. När Milton sedan sov sina två timmar efter middag så passade jag på att göra detsamma. Efter det mådde jag faktiskt bra igen, så någon magsjuka var det nog inte =)

Hade hoppats på hjälp i stallet idag eftersom jag mådde som jag gjorde, men det löste sig inte. På eftermiddagen gjorde det inte så mycket. Så jag packade ihop barn, hund och mig själv och for till hästarna. Där gjorde vi stallet och tog in hästarna. Vi tog sedan en mycket välbehövlig promenad på en halvmil (har världens bästa app i mobilen där jag kan se hur långt jag går och hur lång tid det tog - toppen!!). Vi njöt alla tre och det var sååå skönt!! Jennie och jag diskuterade det häromdagen, att de som inte är ute och går går verkligen miste om massor! Det är skönt, friskluft, motion och man (kan om man vill) umgås - I love it!

Milton-bus tycker väldigt mycket om sin (numera sina!) snuttefilt, speciellt tvättlappen, som så många andra barn ;) Den kan man både prata med, sutta på och känna på, gulligt ;)




Nu ska jag och min andra hälft titta på TV och lite film. skönt såhär på kvällskvisten att hinna umgås lite när Milton somnat. Blir så mycket Milton hela dagarna (såklart), framför allt för mig som är hemma med honom alltid. Inte mig emot förvisso, men det är skönt ändå på kvällen och vara sambo och inte bara mamma =)
Sådär ja, nu börjar TV'n, ha det fint! Kramar!!


Kommentarer
Hanna - COUNTRY LIFE

Hej Fanny!



Vilken fin blogg du har :) Och Milton, herregud vad han är lik dig!!



Blev nyfiken på den där appen du skriver om, vad heter den?



Ha en skön helg!

Kram Hanna

2011-02-04 @ 19:25:24
URL: http://countrylife.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0