Till farmorfarfar och mormormorfar

HEJ! Hoppas allt är väl med er idag? Här är det jättebra och vi har haft en mysig dag. Först mysi-besök hos vänner i Åhus, oh så härligt det var!! Sedan hem och Milton fick sova middag. Vi andra tog det bara lugnt på soffan under tiden. Efteråt så har vi inte heller gjort många knop. Jag pluggade lite i eftermiddags, gäller att passa på men jag kan inte påstå att jag är ett ugg motiverad när jag egentligen bara vill vara ledig och ta det lugnt med familjen.

I julklapp önskade jag mig Unicef-paket. Jag fick inget, men däremot fick Milton två stycken att ge bort - ett till mormor och morfar och ett till farmor och farfar. Tycker de tär en så fin gåva att ge till någon och jag uppmanar andra att göra detsamma!

 


Nu ska jag dricka te och mysa vidare i soffan. Eller nej, först ska jag gå ut och pussa hästarna godnatt och släcka hos dem. Kram till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0