Pepparkakshus och fina vänner

Igår kväll när jag lade Milton, så dök två av våra bästa vänner upp, lite spontant sådär. Och det gjorde verkligen min dag, så glad jag blev! Finaste Malin och Alexander hade med sig en byggsats för pepparkakshus och en massa godis till det. Malin visste inte om Milton hade ett pepparkakshus, så hon chansade och fixade - världens snällaste! Så hon smälte socker och limmade ihop det och fixade kristyr och spritsar, jag kom mest med glada tillrop ;) Men sedan dekorerades det och åts godis av oss båda, julmusik på högsta volym och grabbarna tittade tv, gode gud vilken kväll!!

Om ni undrar varför där bara är tre geléhallon på skorstenen, så vart min sambo snabbt framme och nallade ett ett av dem ;)

 


Idag lördag, jag har mest legat på soffan hela förmiddagen, Marcus har jagat och Milton har lekt fint hela förmiddagen, tack snälla unge! Jag behövde ligga rak lång där en stund.
Nu studier, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0