Nyvaken

Efter en skitjobbig natt, rent ut sagt, var jag galet trött hela förmiddagen. När Milton skulle sova middag så somnade visst jag också ;) På hans golv nedanför sängen, i sådär en 40 minuter - herrejisses vad skönt!!
Är så trött på mig själv och mina kvällar/nätter. När hela familjen sover, ja då är det jag som ligger i sängen och vänder och vrider på mig, inte roligt och inte okej. Och jag vet redan nu, att trots lite sömn natten till idag, så kommer jag ha lika stora problem att somna ikväll..
Om jag sover länge på morgnarna? Nix; hästarna ska ju ut varje morgon så även om Marcus går upp med Milton så måste jag ju upp. Om jag sover på dagen? Nepp, förutom idag då ;) Håller mig så gott som alltid vaken, eftersom jag vet att jag annars får ännu svårare att somna nästkommande kväll.
En ond cirkel? JAPP ;)
Nog gnällt, nu ska jag passa på att plugga lite innan Snöret vaknar igen. Kram på er alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0