Hej på er!

Hej på er! Snart dags för sängen här för oss, trötta familjen idag tydligen ;) Ja kanske inte jag så mycket, men resten av familjen. Och visst, det ska bli skönt att krypa till sängs, tror att jag behöver försöka komma i säng någon dag denna sida midnatt.
Dagen idag har också den varit lugn och skön. dock tycker jag inte alls om detta väder. Jo, i april månad, men inte i slutet av december! Nu vill jag ha 10 grader kallt, ett par decimeter snö och få frysa.
Milton och jag var ute i förmiddags och grejade i stallet, gick på "promenad" till hästarna och gungade lite. Jätteskönt, men ändå konstigt. Vi var ute i eftermiddags också och gjorde klart stallet, gick till affären och tog in hästarna.

Jaja, inget roligt alls att skriva egentligen alltså ;) Imorgon blir det hovslagaren på morgonen och sedan ska vi iväg en sväng till vänner, vilket jag verkligen ser fram emot!
Ha det så bra! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0