Första December

Hej december och Hej finaste månaden på året! Jag älskar vintern, snön, julen, mörkret, tända ljus, kylan. . . Så just dessa plusgrader faller inte mig i smaken det minsta faktiskt. Nej, jag vill ha vitt och massor av snö, krispigt kallt med sådär en 5-10° kallt, oh så härligt! Men än så länge får vi njuta av det vi har - mys varje kväll med tänd brasa, snart är det julmat och julgodis som gäller. Julkallendern har dragit igång idag, juklappar har och skall inhandlas och Miltons andra jul är på intågande - love it!

Nu ska jag fortsätta plugga här med min kollega, jag fuskade och kikade in här snabbt nu när hon inte ser, hahaha..
Hoppas allt är väl med er och att ni får en FIN dag, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0