Det där med pepparkakshus...

Alltså, nog för att detta var Miltons hus. Men det är inte han som har "smyg-ätit" på detta. Det är jag, jag måste erkänna det.. När får man egentligen börja äta på pepparkakshuset? Ska det stå till julafton? Hur kan man låta bli??? Sidan närmast fönstret är snart helt borta, tur det inte regnar inomhus, för då hade detta hus haft enorma problem med läckor..... ;)



Det är i alla fall fantastiskt gott och jag intalar mig själv, att i år har jag lov att göra det. Resterande år kommer jag nog ha som mål att försöka hålla Miltons (och mina..) fingrar ifrån det så länge som möjligt ;)
Ha en underbar dag, KRAM!


Kommentarer
Alle

Tror vi bruka ta det annandag jul när vi bodde hemma men sen så är du värd att få smyg äta av det med tanke på att du har haft det tufft med skola å en liten Milton som varit sjuk;)

2011-12-21 @ 12:29:19
URL: http://mealexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0