Brännskador

Jag går ständigt med mer eller mindre brännskador sedan vi började elda i kaminen, hur lyckas man egentligen att INTE bränna sig? Tänk att ett såhär litet brännmärke kan svida så mycket? Att bränna sig måste vara det mest smärtsamma sätt att skada sig.
Om ni undrar över mitt lillfingers position så är det så. På bägge händerna. Jag vet inte alls varför, men jag kan inte hålla in lillfingrarna mot ringfingret. Jo, om jag tar i i "fingermusklerna", men det är ju jobbigt, så det får hänga lite där på trekvart ;)



En liten parentes såhär en söndag. Kram och hej


Kommentarer
Lina

Men gör inte alls fingrar så?! :o håller jag bara upp handen så åker lillfingret ut om jag inte aktivt håller in det mot resten av fingrarna.

Haha, vilken söndagsfundering :D Kram på dig!

2011-12-18 @ 18:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0