Näst sista dagen

Imorgon är sista inskolningsdagen, sedan ska det vara färdigt. Idag åt Milton på dagis och det hade gått jättebra, mat är ju bra grejer, tycker Milton, hahaha! Han rensade tallriken och hade nog gärna ätit en portion till, men någon måtta får det ju vara ;)
Annars var han väldigt klängig på mig på dagis, pussar och kramar fick jag och han skulle sitta hos mig mycket. Den sidan har jag nog aldrig sett av honom, det var ju mysigt, men det hade varit bättre om han var sådan på andra ställen och hemma, inte på dagis ;)


Eftermiddagen blir lugn, lite städning här hemma och lite fixande inomhus, det passar bättre så med tanke på vädret. Någon promenad ska vi nog ta också, en styck Yda behöver ju komma ut, oavsett väder. Tur vi har henne!
Ikväll blir det målande i stallet, ska se om jag kan flirta mig till lite hjälp av Marcus när Milton har somnat ;) Taket är döden att måla för min stackars nacke så det kan han få hjälpa mig med.

Nu ska jag dricka upp mitt te innan Milton vaknar igen. Vad hittar ni på idag?

Kram på er!


Kommentarer
Cissi

Spännade att se hur det går när han lämnas själv, men brukar ju oftast gå bra, även om själva lämningen kan vara jobbig. För oss är det hämtningen som är värst.. Hon vill verkligen inte hem.. ;) Men antar att sånt kan ändras och det bara är att vara tacksam!

2011-08-25 @ 14:38:27
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Anonym

Ha, ha.. han är ju för GO!! Mat är toppen eller rättare sagt vad som helst bara det går att äta! Sötlöken!!

Det är klart Kalle ska måla taket!!

Han behöver motionera ;-) det säger han varje dag på jobbet he, he...

Locka honom med att han får snygga armar till jul;-)

Ha det bäst och lycka till med målningen!

Kram

Peppe

2011-08-25 @ 20:20:22
URL: http://jalkling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0