Liten social flicka

Det finns en liten social shettis-flicka, som kommer travande, galopperande eller skrittande så fort hon ser mig. Det värmer gott i hjärtat och hon är SÅ fin , min Malva. Herregud vad vacker hon är..
Den store vite han lyfter knappt på huvudet när man kommer, hahaha.. Så jag har verkligen en av varje ;)
Ytterligare en kväll har vigts åt målande i stallet. Det kommer ta tid det där, men jag har förhoppningar om att det ska bli klart i helgen, för sedan är det slut på hemma-myset ju och då hinner jag nog inte med så mycket målande. Dessutom ska stolpar ner i marken, phu.. Det kommer ta sin lilla tid tror jag, och jobbigt är det. Men hästarna behöver ha större hage, eller i alla fall en hage till att byta med.
Idag blir det tidigt i säng. Jag är galet trött och ögonen går redan i kors på mig, vilket dem väldigt sällan gör vid denna tiden på dygnet i vanliga fall. Det måste betyda att jag faktiskt är trött på riktigt idag!

Godnatt på er!


Kommentarer
Fina Frun

Åh vad mysigt det låter. Vilken liten sötnos till häst :)

2011-08-25 @ 09:40:34
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0