Lång promenad och fika på det

Denna dag behövde verkligen förgyllas. Mycket tårar har trillat på Miltons kinder och oj vad allt har varit tufft = även för mig. Ringde därför min syster efter lunch och frågade hur hennes dag såg ut. Vi begav oss i alla fall ut med ett glatt barn (ja, Milton älskar ju att vara utomhus, även om det blev lite gnäll på grund av regnskyddet som åkte på vagnen) och en lika glad hund. Det blev nog en timmes promenad och lite björnbär som åkte ner i min mage, mums!
Men efteråt gick vi hit och åt ett underbart eftermiddagsmellanmål - oj så lyckat! Mimi och jag drack vars en stor mugg te, det blev lite kallt och regnigt på promenaden, så det passade så bra. Till det åt vi pizzabullar och så blev det björnbär, kesella-vanilj och krossade digestive i olika lager =) Lika populärt mellanmål för oss som för Milton.
Marcus var efterlängtad när han kom hem, lite avlastning direkt och humöret blev genast lite bättre. Nu håller han på att lägga Milton, själv tittar jag på Sommar med Ernst, precis som alla andra torsdagar - jag älskar Ernst!!!

Hoppas ni har en härlig kväll, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0