Förmiddagen i bilder

Idag var det äntligen inskolningsdags igen och idag var Milton pigg och glad =) Det lektes med djuren i bondgården, byggdes med lego, kryptes på "bron" och så vidare. Och här nedan kör han bil. Och sista halvtimmen gick vi ut, favoritsysslan alla kategorier!

Efter dagis så cyklade vi snabbt hem till mormor och morfar, vi hade lovat att ta ut Dusty. Eftersom vi inte hade någon vagn med oss så fick Milton sitta kvar i cykelkärran och så ledde jag den vår lilla runda. Dusty har, som synes, stenkoll på Milton, finaste Dusty!
När vi väl kom hem så var Milton så trött, ingen middag orkade han äta och somnade med vällingflaskan i munnen när vällingen var slut. Bara att bära upp en slagen hjälte till sängen.

 

Nu äter jag lunch och surfar samtidigt, lyx! I eftermiddag får vi se vad vi hittar på, jag är galet sugen på grillad korv. Funderar på att ta mig och Milton till affären, bunkra upp med korv, korvbröd med mera så vi kan grilla några korvar till kvällsmat =)

Kram på er!



Kommentarer
Mimi

Tack för att du tog ut Dusty :)

Söt bild på Dusty och Milton - storebror har koll på läget ;D

2011-08-18 @ 13:46:35
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0