Eftermiddagen idag

Det är mycket, mycket bus just nu - både inomhus, men allra helst utomhus. Milton älskar att vara ute, vilket är härligt. Jag har gärna ett barn som tycker om att vara utomhus, jag har alltid att göra utomhus ju, i och med hästar, hund, trädgård etc. så det passar mig utmärkt.
I eftermiddags var jag på ett sådär lagom bra humör, Milton likaså. Vi tog därför på oss ytterkläder och gick ut, genast höjdes humöret till det bättre, skönt!

Milton tränar, som alltid numera, på att stå =) Stora killen, tänk att han snart är 15 månader, vad hände?!
Träna, träna, träna... Regnbyxorna passade kanonbra, tack snälla familjen Nordh!
Och så nya skor, gore tex (stavas det så?). Sitter jättebra på foten, stadiga och rejäla, men ändå smidiga som en lite högre gympasko.

Bus, bus, bus, mest hela tiden! Snart dags att klippa Milton igen? Även en liten Yda behöver snart friseras lite snart igen, henne ser ni skymta i bakgrunden - för där vi (jag!) är, där är hon alltid. Oj, vad jag älskar min lilla fina hund. En av de bästa sakerna med henne, är att man sällan eller aldrig behöver hålla koll på henne, hon bara finns i närheten av oss och vi kan knappt stava till ordet koppel ;)

 

Imorgon är det dags för första dagen på dagisinskolningen, gud så spännande!!! Ska bli roligt att se vad Milton tycker om det, jag tror faktiskt att han kommer älska det. Träffa andra barn, lära känna sina fröknar, leka mest hela tiden och vara ute mycket =) Roligt att Marcus är ledig just imorgon också, så han kan vara med på första inskolningen.

Nu kväll, kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0