Det gäller att testa det mesta

Härom dagen testade Milton en ny sittplats, i den ena lära-gå-vagnen, funkade tydligen kanon som tv-fåtölj ;)
På tal om Milton så sover han gott nu i sin säng. Han har svårt att komma till ro, både när han ska sova middag och framför allt när han ska sova för natten. Tror det beror på att det är mycket nu med dagis och allt som är nytt som ställer till det i den lilla kroppen.
Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska ta det lugnt och dega på soffan, bläddra i en tidning och sådär. Eller om jag ska röja lite, städa i ordning, kanske måla lite i stallet. Det borde bli det sistnämnda, men jag känner mest för det första ;) Jag är galet trött idag, vi kom i säng alldeles för sent, jag målade stallet till midnatt nästan och sedan skulle jag duscha och göra mig i ordning så klockan var närmare 01 innan jag kom i säng, sedan upp 7,15 i morse, så jag skulle behöva vila lite. Tar kanske stallet senare idag istället, vi får se ;)

Kram!


Kommentarer
Cissi

Sömnen brukar ju strula till sig vid dagisstart säger de... Här ställer minsta förändring nätterna på ända..



Är ju en perfekt sittplats det där.. mobil och allt!

2011-08-24 @ 19:00:17
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Lina

Åh Isabella sitter också så där ibland och hon har dessutom kommit på att man kan rulla på framhjulen så kommer man framåt! :D

2011-08-24 @ 19:04:09
URL: http://angelina86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0