Dagissnack, som vanligt just nu ;)

Ja, som sagt, mycket dagissnack blir det för tillfället, nu får tåla det ;) Vi cyklade dit idag också, Milton tycker om att åka i cykelkärran =) Idag fick jag lämna honom för första gången, när jag sa hejdå blev han nog lite orolig och kröp efter mig mot dörren och jag hörde att han blev lite ledsen när jag gick bort och satte mig med de andra föräldrarna i personalrummet, det sved ordentligt i hjärtat på mig då vill jag lova, lilla Milton..
Men det hade gått jättebra sedan, tack och lov! Han var ledsen när jag kom tillbaks, men då hade han precis trillat och slagit sig, så typiskt!

Nu sover han gott och vi får se vad eftermiddagen har att bjuda på. Ska förbereda lite inför morgondagens kräftskiva, men i övrigt vet jag inte vad vi ska göra. Bilen är på reparation och vädret är tråkigt, kanske kan vara skönt också att bara vara hemma och ta det lugnt med tanke på all dagis-aktivitet som har varit denna vecka.

Lunchen är uppäten för min del nu; omelett, två plommon och ett glas vatten, ibland får man ju försöka hålla en nyttig linje, onyttigt blir det ju ändå ;)

Hoppas ni har en fin helg framför er! Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0