Barnfritt..

Kom hem för en liten stund sedan, utan Milton som är kvar på dagis. Trodde igår kväll att det skulle bli skönt att lämna honom och få lite fritt, plocka här hemma i lugn och ro, tvätta en maskin, pula lite där ute eller vad som helst, men idag när jag kom hem så kände jag mig mest tom.. Ville så gärna ha Milton här då och så slog det mig att det är såhär det kommer vara nu mera.
De dagar jag är i skolan så är jag ju där och har fullt upp, men när jag är hemma och har hemstudier, så tror jag att det kommer kännas väldigt tomt, speciellt nu i början.

Jag kanske förstorar upp alltihop, men så känns det faktiskt nu, vill inte missa någonting av Milton nu, vill spendera så mycket tid som möjligt med honom nu, vill följa hans utveckling till hundra procent, vill inte missa hans första steg...

Det är nog en himla tur att jag har min Yda här hemma, så jag inte blir helt ensam, det hade aldrig gått!

Nej nu lite frukost, innan jag ska bege mig tillbaks. Kram på er


Kommentarer
Anonym

Så klart att det känns tomt! Du har ju varit hemma med din prins så länge, så det vore väl konstigt annars? Ni får passa på att njuta ordentligt av era lediga stunder framöver istället:)

2011-08-25 @ 10:43:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0