Utedag

I det helt underbara vädret har Milton och jag varit idag i stort sett hela dagen, lovely! Förmiddagen och en del av eftermiddagen spenderade vi i skogen där ved ska fixas inför hösten och vintern. Milton är en riktig pärla och har en ängels tålamod! Först satt han i vagnen och tittade, sedan fikade vi allihop (finns det något mysigare än att fika utomhus?), sedan sov Milton i ett par timmar och sedan satt han och tittade lite till, härliga unge!
Sedan var det stallet där Milton också fick sitta och titta på medans jag fixade - jag har en härlig och lättroad unge numera, till skillnad från när han var yngre =)

Ikväll har vi fått undan en hel tvätt, vi som i vanliga fall tvättar söndag-kvällar, men där var inte ledigt imorgon så det fick bli idag. Passade även på att byta sängkläder, diska och plocka iordning lite innan vi nu håller kväll på riktigt. Så skönt nu när mörkret faller på med tända ljus och te framför tv'n i soffan.

Nu är det film så jag måste kila! Hoppas ni också har njutit i det fina vädret. Imorgon blir det utedag igen då jag ska vara barnvakt till Miltons kusin några timmar - fullt ös med andra ord, hon är en snabb och påhittig liten tös, till skillnad från Milton, trots att det bara skiljer 3 månader. det ska verkligen bli roligt!
Hoppas allt är bra med er, kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0