Milton 11 månader!

Tänk att vår fina Milton blir ett år om bara en månad! Jag får ångest och är nog skitlöjlig!! Önskar att vi var stenrika (hahaha) eller i alla fall hade liiite mer pengar varje månad, så jag hade sluppit ta ut en endaste föräldradag första året och kunnat vara hemma två hela år istället. Gode gud vilken lycka det hade varit. Jag vill utbilda mig och skaffa mig ett "ordentligt" arbete, men när barnen är riktigt små så vill jag kunna vara hemma med älskade barn!

Nåväl, dagen till ära så köptes ett par skor till Milton =) Eftersom han inte går eller ens visar tillstymmelse till att intressera sig för att stå så köptes ett par begagnade jättefina Kavat-skor i en Second Hand-butik här nere i stan. Det ser så naket ut i vagnen eller i kundvagnen med en så stor unge utan skor ;) Dessutom satt dessa som gjutna på hans små bulliga fötter, till skillnad från de flesta vi provat i butiker.

 

 

Spännande grejer där på fossingarna ;) Älskade, fina Milton - stora fina killen!



Idag har Milton och jag spenderat hela eftermiddagen på lek-date/picknick med fina vänner, så mysigt! Har verkligen saknat tjejerna, det var så längesedan vi sågs!
Nu är det tv och en alldeles för sen kvällsmat. Kvällen har spenderats hos hästarna och sedan duschen så först nu är min kvällsmat färdig. Hoppas ni mår bra, ni "hemliga" läsare ;) KRAMAR!


Kommentarer
Alexandra

Grattis älskade Milton!!! Kram faster och kusin Emilia

2011-04-28 @ 22:29:55
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Erika

hehe, tycker den översta bilden är söt, speciellt Yda som roar sig själv i bakgrunden! :P

2011-04-29 @ 12:32:04
URL: http://ewika.blogg.se/
Matilda Karlsson

Gud vad söt han var på den översta bilden :) Ett riktigt litet troll ^^ Kram

2011-05-02 @ 22:12:18
URL: http://photosbym.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0