Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag...

...och något helt oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag,
men ibland blir den aldrig detsamma mer.


Idag går mina tankar till en person som gick bort för 3 år sedan och som är i mina tankar ibland. Framför allt går mina tankar till hans mamma och bröder och till hans nära vänner.
Kommer ihåg det som igår när jag fick det där samtalet på jobbet av sambons moster, att han hade gått bort. Mycket blandade känslor som for runt i hjärnan, i hjärtat. Konstigt, tomt, ofattbart.

Tycker det var värt att nämna här inne, det är ju ändå min blogg, min dagbok. Många av er vet säkert vem det gäller, men vill inte dela med mig för mycket kring detta ändå.
Hoppas ni alla mår bra! Kramar från mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0