Hej söndag!

Milton sover och jag sitter här och försöker krya på mig med varmt te med honung i. Har så himla ont i halsen och tror Milton har smittat mig, eller oss för Marcus är inte heller helt kry. Men det viktigaste är ju ändå att Milton är på bättringsvägen, äntligen! Har varit en tuff vecka och därför har jag inte riktigt orkat sitta vid datorn, eller ens kunnat eftersom Milton har varit med mig i princip hela tiden.
Men i natt har han sovit ganska bra i egen säng och till frukost åt han en tallrik gröt och drack vatten. Han har alltså inte fått i sig något annat än flytande föda sedan i måndags/tisdags så nu så hoppas vi att det fortsätter såhär och att vår fina kille blir frisk.

Idag skulle vi egentligen ha kalas här hemma eftersom jag snart fyller år. Men vi fick tyvärr ställa in det.. Ska försöka hitta ett annat datum, men det är lite meckigt eftersom marcus jobbar varannan helg. Skönt i alla fall att få vila upp oss ordentligt idag och ta tag i lite praktiska saker - lägenheten ska städas, Marcus är i skogen med min pappa och fixar med veden, mat ska lagas och tvätt ska tvättas. dessutom tänket jag försöka få lite egentid i stallet och boosta mig kropp med friskluft, skönt! Vi får se vad som hinns med och vad vi orkar givetvis. Men ska genast sätta fart med lägenheten eftersom Milton ändå sover.
Ha en bra dag på er! Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0