Fyrkantiga ögon!

När jag pluggade tidigare så satt man ju framför denna burken allt som oftast, under detta härliga år med Milton och när jag tidigare har arbetat så har man ju annat att göra än att sitta här. Känner mig ganska ringrostig och ovan vid att sitta såhär många timmar framför datorn, även om det är roligt att ha att göra.
Nu är ansökningarna till utbildningar snart klara, någon undrade vad jag sökt för utbildningar och det återkommer jag med längre fram.
Dagen har spenderats, som sagt med min dator, där det har skrivits CV'n och personliga brev och ett flertal ansökningar har fyllts i och skickats iväg, både via datorn och vanliga hederliga brev ;) Har en komplettering kvar som ska stoppas i ena kuvertet men det kan jag inte göra idag och just den utbildningen behöver inte skickas in till förrän i slutet av maj.
Resterande eftermiddag ska jag spendera utomhus med barnvagn och hundar - behöver jag säga att det ska bli väldigt skönt?! ;)
Hoppas ni alla mår bra, kram från den, förhoppningsvis, blivande studenten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0