Sovrumsfix

Jag har ju fått för mig att jag ska piffa till vårt extremt tråkiga sovrum lite.
Det är litet och Milton sover inne hos oss av olika anledningar. Vi ska nu försöka få våra små pojkar att dela sovrum (vi får se hur det går, våra älskade barn sover ju som sagt inget vidare. Framför allt inte Sparven).
Men jag har ändå fått för mig att sovrummet ska göras vid.
Satte snabbt ihop en enkel moodboard. För jag vill ha petrolblå väggar (risken är dock att det blir på tok för mörkt. Men å andra sidan får ett sovrum gärna vara mörkt tycker jag.
Andra färger blir vitt och guld. Vi har en vit Malmbyrå som kommer få stå kvar (med en vit TV på, haha..).
I övrigt vill jag ha en ny kruka, nya sänglampor och framför allt nya sängbord och ny rullgardin.
 
 
Taklampan är från EOS. Sänglampor från Ellos. Krukan från Carlsson Interiör. Sängborden från Kartell.
Färgen jag tänker är ungefär som den i bilden. Sedan är taket vitt och sängen ljusgrå.
Tror det kan bli så otroligt fint!
Men första projektet är att få barnen att sova i samma rum. Ett stort (jättestort!!!) projekt. Håll tummen!
Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0