När en blir utelåst

Igår när vi kom hem efter jobb, skola och förskola, upptäckte jag att jag inte hade min husnyckel i min nyckelknippa, haha.. Den låg där inne, så dumt!
Vi hade 25 minuter att slå ihjäl, pojkarna och jag. Vi gjorde det enda rätta, genom att lira fotboll och skjuta så högt upp på taket vi kunde...
 
 
...och så drack vi vatten direkt ur kranen på väggen, när vi blev törstiga. Det gäller att vara lite inovativ. Och vi hade ju tur med vädret. Och vi hade jätteroligt!
 
 
Ibland ska en ha lite flyt, att låsa sig ute på rätt dag liksom. Och att göra det bästa av situationen, trots småtrötta och hungriga barn (och mamma). Härligt och Milton tyckte det hela var rätt roligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0