Höstkläder till barn

Hej i kvällen!
 
Jag har under den tidiga kväll, kikat runt på höstkläder åt mina två barn och det finns ju så mycket fint!
Zara har ett bra och prisvärt utbud tycker jag, åt pojkar (och flickor för den delen och vuxna. Men jag fokuserar såklart till pojkarna och vad de passar bra i, även o outfiten under hade fungerat prick lika bra på vilket kön som helst). Jag gillar ju inte det där typiskt pojkiga med blått, grönt och så vidare. Så jag har satt ihop ett kollage på mina favoritkläder till pojkarna. Det kan hända att ni får se dem i gult i höst. Dör Så Fint.
 
 
 
Alla kläder från Zara. En del bland kläder för barn under 4 år och en del för barn över 4 år. Älskar det!
Kan själv tänka mig en gul och svart höst-outfit. Känns höstigt och fräscht. Vad har ni på er i höst?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0