Måndagslista nr 286

Hej vänner!!
Idag är det förvisso onsdag, men jag är extra glad över att...

...jag trivs himla bra på nya jobbet! Det är kul :)

...det är AW imorgon redan; bowling och mat - sjukt trevligt!

...vi har varit på föräldramöte på skolan ikväll. Alltså. Vi har snart ett skolbarn. Det är helt fantastiskt och galet på samma gång. Mitt stora, lilla barn. Min Milton. Åh!

...jag är så jädrans nöjd med mitt hår för tillfället! Förutom att det är grått (sådär härligt..), men längden och färgen i övrigt. Kör mittbena och lockar längderna, trivs så bra i det! Kul när man hittar det, liksom.

...det fortfarande är ljust och klockan är 21,30.

Nu tv, kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0