Måndagslista nr 284

HEJ och godmorgon tisdag!

Får döpa om listan till Veckolista istället för Måndagslista, för dagen stämmer aldrig ;) Men idag är jag extra glad över att...

...det nu faktiskt på riktigt är vår. Solen skiner från klarblå himmel. Igår satt vi utomhus och åt lunch, solbrillor på och solen värmde så skönt. Hur härligt?!

...det grönskar för fullt! Har ju med våren att göra förvisso, men får ändå en egen punkt.

...det är kort arbetsvecka! Det innebär att vi bara jobbar idag och imorgon också, sedan fyra lediga dagar tillsammans med pojkarna. Åh vad jag ska mysa! Och gräva rabatt, haha..

...vi ska få namnfest hos kompisar i helgen = många gamla grundskolekompisar finns att träffa och annat folk jag ser fram emot att träffa. Jag längtar så himla mycket, det ska bli så roligt!

...jag har världens finaste barn. Igår var vi nere på Miltons fotboll till exempel. Milton tränade en timme. Under den tiden försökte jag hålla koll på lillebror. Det gick sådär, det får väl erkännas.. Men åh! Vad jag njuter av att hänga med dem på det viset. Det är fantastiskt det där, att hänga med barnen. Vilket privilegium liksom.

Nu måste jag kila, jobb! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0