Måndagslista nr 279

Hej!

Dåligt med uppdatering, men det har sina förklaringar. Livet kommer liksom före :) Idag är jag extra glad över att...

...vi har haft en så fin påsk, fyra lediga dagar tillsammans. Underbart!
Dessutom en helt galet rolig 80-talsfest i helgen. Älskar att spöka ut mig på det viset. Och vi hade verkligen jätteroligt :)

...Marcus och jag ordnade barnvakt en stund igår och tränade tillsammans. Så himla roligt!!
Träningen flyter annars på bra! Flera pass i veckan har det blivit sista veckorna och det är kul nu när flyter på och blir lite mer som rutin.

...det händer så mycket nu, både bra och dåligt. Man får känna att man lever, helt enkelt. Och det ska en vara tacksam över, att få känna att en lever liksom.

...det är vår!! Men sommartiden. Helt ärligt, den kan vi väl bara hoppa över? Hålla på sådär och ställa fram och tillbaka. Mina barn klarar omställningen jättebra, har aldrig varit några problem. Men jag! Hatar det.

...det snart är helg igen ju. Kortvecka och allt! Gillar det :)

Nu sängen, även om sommartiden ställer till det för sömnen. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0