Måndagslista nr 278

Hej måndag!
Och idag är jag extra glad över att...

...det är påskvecka - härligt! Påsk förknippas ju ändå med vår. Nu är det vår!

...vi har landat lite, efter förra veckan som var skit rakt igenom typ.

...helgen har ändå varit himla fin: lördagen bestod av sovmorgon, träning och sedan iväg på "lillebror" Gustafs examenskonsert. Så himla kul! Där mellan umgicks jag med barnen, vi hängde ute under förmiddagen och njöt av vädret.
Söndagen bestod av Skånes djurpark med bästa vänner och träning.

...jag fortsätter kämpa på med tränandet, som fortfarande känns rolig! Fyra dagar förra veckan och det ska jag försöka ha som minst antal pass/vecka. Jag behöver det och det är himla härligt!

...det är ny vecka. Det är dessutom kortväxta och långledigt. Så jäkla välbehövligt! Bara tre arbetsdagar kvar, varav torsdagen blir lite kortare för mig.

Nu film innan sängen. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0