Måndagslista nr 291

Hej på er denna regniga tisdag!
Idag är jag extra glad över att...

...det är kortvecka ju! Midsommar på fredag ska bli så härligt och det ser ut som att vi kommer ha tur med vädret :)

...det blir matlådor hela veckan, haha.. Det är ett stort issue alltid och varje vecka blir det att äta ute ett par gånger. Så himla onödigt. Men denna vecka har vi matlådor för hela veckan. Gillar det!

...Dante och jag var på en så härlig namngivning i lördags. De två andra var sjuka tyvärr och fick bli hemma. Men vi två hade det himla roligt. Dante röjde mellan 15 och 01,30 med matpauser och en liten sovstund vid 23, haha.. Han lärde sig även göra kullerbyttor, mitt under namngivningsceremonin. Jag sippade på ett glas då och då, åt gott, umgicks med folk. Men mest sprang jag efter en glad snarttvååring ;)

...barnen r friska igen, båda två. Nu är det bara Marcus och jag kvar med envisa småförkylningar och stickande känsla i halsen. Men snart så!

Nu är lunchen slut. Dags att jobba vidare! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0